BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 29, 2010

TUKAR PLAN!!!

I told you i wanna enter pidato rite? Woo... tak de masa nak prepare because exam jadi, masuk sajak *dah agak dah :P* Better dari tak masuk langsung kan? Aku tak harap nak menang cuma suka-suka apa salahnya? Menang ke, kalah ke, apa aku kisah janji dapat buat dah menjadi kepuasan dalam diri. Dan juga sebagai menumpang post ni, aku selitkan sikit information yang dua minggu lepas, Kronologi Nami II: Between Tidal dah born...! Good then, bukan calang-calang orang boleh baca. Cop! Cop! Kronologi Nami ni menatang apa ye? Hmmmm... aku cipta benda ni awal tahun. Nak kata diary, bukan. Nak kata comic pun bukan. Dia macam information tahunan. Sebab apa aku panggil Kronologi? hmm... sebab turutan cerita information tersebut. Dan kenapa Nami? Cuba lihat, kalau nami diterbalikkan mesti jadi Iman. So, that's it. If you see, i hold weird book.. huh! itulah dia. Ia adalah sambungan Kronologi Nami I: The Adventure Begin. Apapun, wish me luck! Bye  =)

0 comments: