BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 7, 2010

Nova Nova November!!

Hai hoo... jigglety eh assalamualaikum... apa khabar warga bloggers sekalian. Hmm... sesungguhnya baru hari ini aku meregangkan jari sikit (sikit je) untuk menaip post terbaru setelah beberapa hari tangan krem. Soososososos? Aku mengambil peluang untuk mengucapkan happy birthday kepada sesiapa yang bakal meniupkan lilin ke 13 pada hari ini (jaga jaga muka bila tiup lilin tau). Setiap bulan pasti ada peristiwa yang tak boleh korang lupakan misalnya dipukul sebab meminjam barang tak pulang ke, tak khatam-khatam walaupun dah tiga tahun mengaji ke, mesti ada sesuatu. Pada bulan November yang bagus (bagus ke?) ni, aku teringat suatu pengalaman di mana aku menghadiahkan cake hari jadi kawan aku. Budaknya montel dan cute sangat. Umur masa tu tujuh tahun. Aku bawaklah cheese cake... sedap tau. Aku tunggu kat kantin lah macam biasa. Dok sorang-sorang je. Bila nampak dia terkedek-kedek nak sampai kantin, aku dah prepare siap-siap dah atas riba, tiba-tiba kek tu terjatuh atas baju kurung dahlah ada krim blueberry. Mana tak kalut? Bila dia sampai, dia terus ajak pergi tandas. Dah tak jadi insiden share cheese cake sebab cheese kek tu dah kene tempek kat baju. Sekarang khabarnya rakanku itu sudah melanjutkan pelajaran ke MRSM. Whatever pun, manusia kena belajar dari pengalaman, baru boleh hidup tahu? Sekian saja cerita dari saya, assalamualaikum.

0 comments: